Filmfestival

Hej allihopa!
Igår var det filmfestival på saga som gällde.
Vi var Jag, Elias, Magda, Elina, Nattiz, Rosa, Beatrice - och så var Stina och Karin där också. 
     Vi såg Kenny Begins det första vi gjorde, som var jätterolig, och bra. =)
Sen efter det så hade jag tänkt gå hem, men bestämde mig för att stanna och se I Taket Lyser Stjärnorna och spela lite Guitar Hero. Efter filmen - som var bra den med - så skrev jag, Bea och Elias upp oss för att spela Guitar Hero. Men Bea fegade ur sen. Vi höll också på att göra det men vi körde får skojs skull. Eller egntligen fegade Elias också ur, efter de första tio takterna fick Markus från UB ta över. ^^
ag gick vidare till semi-final och sedan till final, och vann! :O
Jag vart otroligt förvånad och glad på samma gång. Jag vann ett presentkort på 130 kr på Saga :)
Efter GH, var det dags att sjunga singstar. Där gick det inte lika bra, jag sjöng mot Zäta och det vart lika på "Don't Cha" men sen vann han över mig på "I wanna dance with somebody".
     Efter Singstar gjorde vi lite pins eftersom att dom var gratis, och jag samlar dessutom på såna. Sen åkte jag hem.

Det var en superrolig kväll och det bästa välkomnande man kunde få och med sina bästa vänner!


Kommentarer
Postat av: beatrice

oförglömlig kväll.

Tack Kevin :)

2009-04-08 @ 11:15:07
URL: http://beatriceovesson.blogspot.com
Postat av: Elias

Bästa kvällen på länge var det! :)

Kul att ha dig här igen!:)

2009-04-09 @ 12:05:48
Postat av: Nattiz

Sjukt kul kväll var det!! :D

nu kan man äntligen säga Kerra igen :'D

2009-04-14 @ 16:01:35

Här kan du skriva något trevligt till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (ingen som ser)

Du har väl också blogg?

Vad var det nu du ville?

Trackback
RSS 2.0