Min helg

Hej alla!
Helgen gick så otroligt snabbt tycker jag, men den var riktigt, riktigt kul!
I fredags t.ex. var Nattiz, Rosa och Magda här - som sagt, Trissan mådde tydligen inge bra? (Fick jag veta imorse när jag hade tagit med hennes knappar till skolan, tack som fan. Höhö, nejdå - krya)
Allefall så var det riktigt kul i fredags!

I lördags var som sagt UK-fuckin-M. Med Elias och Nattiz som ägde hela kvällen totalt! Dom var riktigt bra. Fast andra var ju också bra, Viktor Tall var en riktig skönsångare.

Under dagen så var jag med Magda :)  Vi kom dit runt 10 på morgonen, och jag fick veta att klockan 11 skulle en väldigt känd kille inom svensk teckning och manga - Esbjörn Jorsäter - föreläsa och ha workshop på biblan i lilla Köping.
Så dit bar jag och Magda iväg och där stannade vi (tyvärr) i en och en halv timme. Stackars Magda hade typ velat gått hela tiden, men även när jag frågade vågade hon inte säga mer än att det var kul, och även fast hon säger det även nu, har jag ändå lite dåligt samvete över det. Efteråt gick vi runt på stan och chillade, åt korv, glass, kollade på duvor, spottade i ån och snackade om allt möjligt, tack för den dagen! Du är bäst - såduvet :]

Igår var jag, Elias, Magda, Jonna och Johannes på "tivolit" här i hallsta, och det var jättekul, eller åtminstone humoristiskt. Efteråt, gick vi hem till sitt och åt, men senare cyklade vi till Cabél först och tog det lugnt, sedan till Lustigkulla, för att träffa Nattiz, Stina och Elina och äta mjukglass.

Idag var det teater som gällde, äntligen har vi börjat med 2h pass med teatersporten, och Malin accepterade nästan våran idé om "teaterimprokvällar" :D Efter impron hade jag Ensamcyklaren och nu när jag i stort sett är sjuk, var det segt, och jobbigt, och segt, men ändå är det kul med den gruppen för att vi har fått fart typ, vi har ett preliminärt premiärdatum (26 sep) och Ida som spelar Agnes nu är riktigt bra och passar i rollen. Inget ont mot Stina men du är för snäll som människa, och det sma man ju inte klaga på för då kanske jag inte för göra affischen ;)

Ha det! :D


Kommentarer
Postat av: Nattiz

Vi gick vidare till RIKSUKM!! :D:D:D

Tack för att ni var där och stöttade oss :'D



du får krya på dig! :)

2009-04-29 @ 15:56:40
Postat av: Kevin

OFTA NI GJORDE!? :*

FETT NICEEEE :]:]

tack. :)

2009-04-30 @ 12:21:08
Postat av: beatrice

ursäkta för att jag var sjuk ;D

GRATTIS NATIIZ OCH ELIAS =D

2009-05-02 @ 23:48:43
URL: http://beatriceovesson.blogspot.com

Här kan du skriva något trevligt till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (ingen som ser)

Du har väl också blogg?

Vad var det nu du ville?

Trackback
RSS 2.0