Vårkänslor

Den senaste veckan har man verkligen känt av våren, inte sant?
När man går utanför dörren kittlas det i näsan och man kan känna lukten av vår.
Idag var vi ut och höll på i trädgården och så grillade vi korv. Grillning gör ju att man verkligen känner av vårens närvaro.
När jag höll på i trädgården såg jag massa tussilagos och nyckelpigor och man blir lika glad varje gång man ser en. :)Man får sen energi och lust att göra saker.
     Jag har dock inte fått energi att gå till gymmet än, och det ligger verkligen över mig. Jag vill komma igång igen och få tillbaka rytmen jag hade när jag köpte kortet, men det är så mycket man vill göra när man kommit hem.
     Nu när det har blivit så varmt vill jag snart iväg och bada, Norlings sluss, gästhamnen eller nåt. Iskallt, ja, men härligt som fan! Nån som håller med?


Glad påsk!

Kommentarer

Här kan du skriva något trevligt till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (ingen som ser)

Du har väl också blogg?

Vad var det nu du ville?

Trackback
RSS 2.0