Livet... haha!

Märkte nyss hur dumt det är att sitta och tänka på livet och världen. Så mycket grejer man inte kan förklara. Som man aldrig kommer att veta. Simpla saker som hur jorden kom till och vad som finns ute i universum till sånt som att man undrar hur andra ser på saker. Vad menar folk när dom säger grönt? Deras färgseende kanske visar grönt som det du tycker är rött? (Tack för tanken Elina, jag kommer aldrig glömma det... ) Det är nog bäst att bara acceptera saker och ting som dom är. Annars slutar du upp som en enstöring nånstans. OBS! Detta inlägg var inte något mer än en uppdatering som berättar vad som händer i mitt huvud. Jag försökte inte på något sätt verka viktig med detta inlägg... :)

Kommentarer
Postat av: elina

mohahahaha (6)

2009-12-08 @ 17:34:19
URL: http://elina-asp.blogspot.com

Här kan du skriva något trevligt till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (ingen som ser)

Du har väl också blogg?

Vad var det nu du ville?

Trackback
RSS 2.0