Are you some kind of hypnotist?

Pannkakor. Det gjorde vi i skolan idag på hemkunskapen :]
Hur lyckat det blev vetjante, men one thing's for sure, they tasted DARN good! Tyvärr åt jag det hemma igår oxå ^^
Men det är ju godare när man gör det själv, därför älskar jag hemkunskap, för vi får bestämma typ hur det ska smaka 8D.
Den första blev en omelett tyckte jag, fast utan ägg ^^
Men resten blev ju jättebra! eller jätte o jätte. helt okej, gick o äta om man säger så. Eller helt ärligt så... emm ja...

Igår så fick jag massa dator-spel som pappa hade köpt och samlat på sig och nu tog han äntlige n hem dom, 9 st fick jag :D
Conflict Desert Storm I & II
CS: Anthology
Home World (rymdspel)
Medal of Honor: Pacific Assault
Ghost Recon: 1 och AW.

Sen fick jag Ett seglingsspel som var värdelöst men ett FETT KUL spel: Flight Simulator. Där kan du åka typ jorden runt i realtime, eller realtime, den vet vädret och tiden. Arlanda och massa andra svenska flygplatser finns oxå med ^^ Och tokyo ofc.

Nu sitter jag och kollar på film med Mamma, mormor, och mormors systrar från när mamma var liten.

FYI så har jag inga pengar på mobilen så jag får lov att ringa upp folk och det kanske inte är så kul xD
Nu ska jag fortsätta tantpartyt så hade bra!



Kommentarer

Här kan du skriva något trevligt till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (ingen som ser)

Du har väl också blogg?

Vad var det nu du ville?

Trackback
RSS 2.0