Backen med skolan

Höhö, idag var vi till soptippsbacken med skolan och det var ganska kul, lkte ont nu såhär efteråt bara ^^
Jag och Anton hade ju lätt bästa dräkten, vi hade soppåsar runt oss med ben som stack ut, och påsen knuten runt magen. :D det var så bra för om man ramlade av stjärtlappen (xD) så fortsatte man glida. :D
Sista åket jag gjorde så gjorde jag illa mig, men det var väl då typiskt, fredag den 13:e och djävulen hånskrattade säkert åt mig. ^^ Men själva grejen var ju bara dum, Zjemald den fuckin idioten låg i två säckar, en över benen och en över huvudet, mitt i backen, men jag trodde det bra var två sopsäckar så jag stannade inte sen fick han en fot i skallen, men det vra ju fan hans eget jävla fel, sen skratta han bara -.- Jag hade lust o klappa till han.

Och förresten om ni inte fattade det efter mitt förra inlägg så har jag tankat på min mobil nu! :] Finally.

Kommentarer

Här kan du skriva något trevligt till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (ingen som ser)

Du har väl också blogg?

Vad var det nu du ville?

Trackback
RSS 2.0