Beatrice Ovesson xD

Haha, jag har nåt otroligt kul att berätta ^^
( ca 13.30 ) Jag smsade med Beatrice och så började vi prata om hennes blogg och så sa hon att den kanske inte var så intressant just nu, men att hennes syrra skulle rita en snyg "över bild" (header) åt henne, antingen ett par kattögon eller en serie som tydde på att hon var seg på att fatta skämt. Då skulle jag skoja och svarade att den skulle bli väldigt lång i så fall och hon svarade: Hon gör nog 3 små bilder och sen ett längre som original.
(nu - 19.30) Nu svarade hon efter 6 timmar att hon fattade skämtet och tyckte att jag var elak. Så där har vi bevis på att det tar sisådär 6 timmar för Beatrice att fatta skämt, och att hennes syrra nog borde rita kattögonen istället. =D

Kommentarer
Postat av: beatrice

jag hatar dig -.-

2009-02-25 @ 20:21:31
URL: http://beatriceovesson.blogspot.com
Postat av: Emma ^^

Det där va väl endå lite för elkat mot beatrice:P XD

2009-02-25 @ 20:30:07
Postat av: Anonym

hahahaa den var bra Kev! ^^ :D

2009-02-27 @ 18:06:56

Här kan du skriva något trevligt till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (ingen som ser)

Du har väl också blogg?

Vad var det nu du ville?

Trackback
RSS 2.0