Melodifestivalen

Ja, hur många va det inte som såg Melodifestivalen igår? Även kallad Sveriges största händelse, kanske det säger jag, men stort är det, själv tycker jag att det var ganska bra som gick vidare. Fast jag tycker dock att Scotts var bättre än Alcazar, Alcazar var väldigt töntigt tycker jag. Emilias låt var överlägset bäst dock, men den är ingen schlager och vinner nog inte pga det. Jag har ju inte hört dom andra än men ^^
Och Petra Mede klarade väl sig tillräckligt bra? Kollade mycket i manuset men what the hell, jag tycker vi lägger lite för mycket press på konferencierer. Hon kanske var lite elak mot Alcazar också? xD

I alla fall, efter det så såg jag en jättebra film: The Triangle, som handlar om Bermudatriangeln, och jag tycker det är ganska intressant :D Men sen vart vi fett förvånade för den slutade när det var som mest spännande med "To be continued...", och så fanns det en 2:a -.- Så vi såg den på dagen idag,  men så vart vi ännu mer förvånade när 2:an slutade likadant, så nu på kvällen såg vi den 3:e och sista, och den var verkligen jättebra. :D

Kommentarer
Postat av: nattiz

haha, båda två filmerna slutade likadant ^^ skulle ba: men inte igeeeen.. typ ^^



ja, jag tyckte också att hon kollade ner i manuset as mycket, och på tal om alla hennes klädbyten ^^



Men Caroline Af Ugglas - whuuhuee ;) hahaha!

2009-02-08 @ 22:06:54
URL: http://www.nattiz-c.blogspot.com

Här kan du skriva något trevligt till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (ingen som ser)

Du har väl också blogg?

Vad var det nu du ville?

Trackback
RSS 2.0