"Pengar på mobilen och ett äss i min ärm"

Hej och ledsen om jag inte skrivit på ett tag, faktum är att jag inte har haft något att skriva om, men nu kommer det att åtminstone bli ett inlägg, efter sisådär 5-6 dar. Jag kan börja med att säga att min pappa fyller 39 idag, och vi har haft ett riktigt jävla partaj här. ;D Nej då, det kom över lite folk och så som det brukar göra när man är över 20 eller så. Dock så firade vi med en liten shot och jag fick ett halvt glas, men sanningen är att det kändes inte bra helt enkelt, och gott var det knappast ^^ Nej - I'm going for nykterist.
I övrigt i veckan har jag inte gjort mycket, vart på anställningsintervju för sommarjobb och det gick bra, hon ville ha mig där. ( Det var min mamma :] ) Och sen så har jag simmat, vilket var bra för kroppen men min nacke uppskattade inte bröstsimmet. Efter en halv km trodde jag inte jag skulle finnas till idag.
Nej, nu ska jag se en film och göra om en surfingbräda till en pulka till imorgon, vi ska till backen på gympan, och jag har verkligen INGENTING.

Kommentarer
Postat av: maggsan

elias är av med sin nykteristoskuld! :O

2009-02-22 @ 12:49:39
URL: http://maggsan.blogg.se/

Här kan du skriva något trevligt till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (ingen som ser)

Du har väl också blogg?

Vad var det nu du ville?

Trackback
RSS 2.0