The Cure 8')

God afton mina vänner :)
Idag har jag haft en ganska seg dag, mest setat framför datorn/TVn. Dock utan framsteg.
Sen har jag bakat muffins också :O Jag vet! :S Dom blev gr8 :M
Just nu sitter jag och testar mig fram i Ciname 4D ett 3D-program jag laddade ner en trial till, för jag menar - när jag kan 3D är jag ju en fulländad grafisk designer, typ :D Som inspiration lyssnar jag på ett jättebra album av The Cure, verkligen! Bloodflowers heter det, ett av de nyare (2000) och det är mycket gitarrer i bakgrunden, tysta men man hör mest Robert och ett piano och låtarna får mig att rysa ända upp till ögonbrynen 8']
Appropå The Cure så har jag sett att det finns massor med Cure LP:s på Tradera som jag vill ha, mest The Lovecats singeln och Japanese Whispers (där The lovecats är med), sen finns det också depeche mode som jag skulle vilja ha.
Jaja, ha det bra! Nån mer än jag som ska se Oscarsgalan 2:40 inatt?


Kommentarer
Postat av: maggsan

seri jag pallade inte att kolla, va såååå himla äckel trött, kollade du lr?: P

2009-02-23 @ 17:16:46
URL: http://maggsan.blogg.se/
Postat av: maggsan

seri jag pallade inte att kolla, va såååå himla äckel trött, kollade du lr?: P

2009-02-23 @ 17:16:46
URL: http://maggsan.blogg.se/
Postat av: beatrice

jag kollade! :D

fast började små blunda mot slutet..

2009-02-24 @ 19:27:01
URL: http://beatriceovesson.blogspot.com

Här kan du skriva något trevligt till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (ingen som ser)

Du har väl också blogg?

Vad var det nu du ville?

Trackback
RSS 2.0