Yoshimi battles the pink robots

Hejhej :]

Idag har jag vart till gymmet, och till Ungdomens Hus med Anton o Jocke och vi har haft jättekul :D

Iaf så har jag oxå upptäckt ett nytt fantastiskt band och album, "Yoshimi Battles the pink robots" (LOL jag vet xD) av !The Flaming Lips" vilket inte passar för det är typ värsta lugn sång :P

Spotify-länken om nån har det är: spotify:album:5Ua1WwH7wtVGxp9N3AWgow

Men här är mina två favoritlåtar annars:

Jag hittade ingen bra video men den här är hemmagjord, lyssna på musiken, jag har inte ens sett den än ^^







Nu så ska jag äta men ha det så bra! :D

Kommentarer
Postat av: stinis

Kevinkiwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, jag ignorerar whatever you said about Pepsi men lyssna på Molotov jive. jag tror du kan gilla dem :D:D:D::D:D:D:D:D:D:D

2009-02-05 @ 16:07:02

Här kan du skriva något trevligt till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (ingen som ser)

Du har väl också blogg?

Vad var det nu du ville?

Trackback
RSS 2.0